Honorujemy karty



Skąd dowiedziałeś się o Naszym klubie
z plakatu na ulicy
z telebimu,reklamy świetlnej
od znajomego
przechodząc,zauważyłem szyld
z internetu


Chcesz byc informowany o nowosciach i promocjach?
Wpisz adres e-mail

Treningi ogólnorozwojowe

Trening ogólnorozwojowy jest skierowany do wszystkich,bez względu na wiek. Poprawiamy jakość ciała,kondycję,siłę,likwidujemy niewielką nadwagę... Trening taki szczególnie jest polecany młodzieży,jako fundament do trenowania innych dyscyplin sportu,osobom starszym,dla podniesienia ogólnego stanu zdrowia. Poza tym,taki typ treningu jest skierowany do osób,którzy chcą utrzymać posiadaną już kondycję i zgrabną sylwetkę i nie chcą jej stracić a jednocześnie osiągają lepszą jakość ciała. Trening taki obejmuje ćwiczenia na maszynach,z wolnym ciężarem a także trening aerobowy na stepperach,rowerach i bieżni. Oczywiście również w tym typie treningu niezbędne jest odpowiednio dobrane odżywianie,które ustalane jest indywidualnie. Niezbędne są minimum 3 treningi w tygodniu,na początku krótkie,ale w miarę czynionych postępów,czas wydłuża się do 1,5 godziny plus 10minut na wyciszenie po treningu poprzez rozciąganie mięśni odpowiednimi ćwiczeniami,co pozwala zachować elastyczność ciała i uspokoić tętno...