Honorujemy karty



Skąd dowiedziałeś się o Naszym klubie
z plakatu na ulicy
z telebimu,reklamy świetlnej
od znajomego
przechodząc,zauważyłem szyld
z internetu


Chcesz byc informowany o nowosciach i promocjach?
Wpisz adres e-mail

XIII Mistrzostwa Polski w armwrestlingu, Gniew 2013

Oficjalne wyniki- drużynowo Pyton Warszawa zajął,podobnie,jak rok temu- 6 miejsce wśród 24 zespołów.
Drużyna zdobyła- 6 medali złotych, 8 srebrnych i 2 brązowe!
W juniorach starszych,na obie ręce kat.85,0kg-Adam Anikiel wywalczył dwa brązowe krążki z widoczną szansą na przyszłość na srebro.
Senior 65,0kg ręka lewa- Dariusz Wiśniewski nie dał szans rywalom,pewnie zdobywając złoty medal i tytuł MP.
Zdominowaliśmy kat.70,0kg, zdobywając złoto i srebro na obie ręce. Tu szczególne słowa uznania dla Karola Myszkiewicza,gdyż w debiucie zdobył dwa tytuły v-ce Mistrza Polski. Mariusz Podgórski, wiadomo-pewniak,dwa złota. Poza tym dwa udane rewanże za rok ubiegły- Jasiek "zniszczył" Sławka Głowackiego w finale +110,0 kg ręki prawej a na lewą dzień później, już "normalnie",także złoty medal. Wojtek Waleśko zrewanżował się za porażkę rok wcześniej i pokonał Jerzego Kwiatkowskiego w finale Masters 90,0kg ręki lewej.Wcześniej uznaje wyższość Kwiatkowskiego w finale ręki prawej i zdobywa srebro.
Marta Łokietek przeszła o kategorię wagową wyżej,niż przed rokiem,co nie przeszkodziło Jej zdobyć dwa tytuły v-ce MP women kat.55,0kg.
W Master Men + 90,0kg Naszego honoru udanie bronił Romek Palczewski,zdobywając srebro na rękę lewą a w Grandmaster Men na rękę prawą i lewą kat.90,0kg, Wiesiek Podgórski zdobywa dwa srebra.
Poza strefą medalową udany występ zanotował Paweł Redlicki,który w zaledwie dwa lata zajmuje 8 miejsce w kat.90,0kg Senior ręki prawej, na 14 zawodników. Trzeba pamiętać,że pierwsza czwórka,to zawodnicy startujący po 10 lat,prezentujący poziom europejski.
Rozczarowany swoim startem mógł być niewątpliwie Dominik Gliński,który zdobywał już medale MP w kat.65,0kg a miejsca 5 i 7 odpowiednio,na rękę lewą i prawą senior,raczej wydają się zbyt odległe,jak na możliwości Dominika...
Największe "wpadki", to Kamil Kryński i "Tarzan". Kamil poprawiał się z roku na rok,zdobywając już brązowy i srebrny medal MP. Tym razem,jak to w sporcie,nie wyszło. Myślę,że po analizie przygotowań,znajdzie powód niepowodzenia i wróci znowu w wysokiej formie,bo te lata treningów powinny zaowocować tytułem MP.
Natomiast "Tarzan" miał kilkuletnią przerwę a te zawody były jedynie "przetarciem się" przed powrotem do treningów.
Generalnie drużyna zaprezentowała się znakomicie a w związku z tym,składam Wam wszystkim gratulacje i podziękowania,za sportową postawę i znakomite walki. Jestem pewien,że za rok zdobędziemy jeszcze więcej tytułów i medali a także udanie zaprezentujemy się w Kadrze Polski na nadchodzące ME i MŚ. Jeszcze raz gratulacje!!!
Krzysztof Tur. Prezes:-)

Komentarze

MoniaJarosinska

2013-08-01 01:09

W koncu sukces, zrzucilam 8 kg, probowalam juz naprawde wszystkiego, w koncu znalazlam w necie artykul o tabletkach na odchudzanie, postanowilam zamowic. Codziennie jedna tabletka plus troche ruchu (jazda na rowerze do pracy) no i prosze sukces. Strony nie pamietam ale wpiszcie sobie w google - nadwaga to juz mnie nie dotyczy
Max

2013-07-28 07:48

yes, you will lose weight if you eat right. Unlike some other susgngtioes, however, you should not just eat three meals a day. I'm not saying to eat several full meals, but there is a right way to eat as a dancer. This may be a long answer, but I'll give you an example.A few years ago I was taking four classes a week, had company practice, was performing, and teaching, and extra time I spent working at home on choreography for my teaching gig.I lost some weight and really toned up during that time, mainly because I stuck to eating healthy and getting enough rest. Getting rested between using so much energy is key because otherwise, your body will become stressed, and either get sick or injured.As for food: Never skip breakfast. It starts your metabolism running early in the morning and gives you a jump start to get going. I used to eat for breakfast either oatmeal, or eggs, which stick with you through the morning and don't leave you hungry after half an hour. I also ate a lot of fruit, which gives you a natural sugar high (and vitamins!)I carried snacks like granola, yogurt or almonds in my dance bag to eat as a morning snack. Foods like these help keep your energy up and are easy to grab in a break.For lunch and dinner, I ate whole grains, even wheat pasta, which is much better for you than white, lots of veggies, lean chicken is good and even red meat is actually good for you, in small amounts. I ate salad and a sandwich most days for lunch. In the afternoon, I ate a snack of something like celery with peanut butter, apples, or fresh veggies.In all, I ate breakfast, a morning snack, lunch, afternoon snack, and dinner. I didn't eat past seven at night unless I had a late rehearsal, and then kept it very light.The right portion size is what really matters. Eat small portions, take your time eating, and stop eating when you are full. Over time you will notice that you notice that your body starts feeling full sooner when you go slower and pay attention, not gulp food down fast.Eating small meals throughout the day like this keeps your energy up, prevents you from feeling overfull and sluggish after a meal, and stokes your metabolism to run higher. I lost weight by eating like this, and I still occasionally splurged on junk food, but found that I actually started to crave healthier food as my body became healthier.I hope this helped. Good luck with your dance team!